Jak mogę odzyskać hasło do konta email?
Po aktywacji usług internetowych otrzymałem z HARDS dokument zawierający m.in. hasła do kont email, który zagubiłem. Jak mogę odzyskać hasło do konta email?
Odpowiedź
Wybierz odpowiedni wariant:
- Użyj hasła, które zostało zapamiętane w przeglądarce internetowej Twojego komputera i zaloguj się do webowego klienta pocztowego (Webmail):
Poczta
a następnie dokonaj zmiany dotychczasowego hasła wybierając opcję [Change Password].
- Jeśli żadne hasło nie zostało zapamiętane w przeglądarce - postaraj się przypomnieć sobie hasło i sprawdź je logując się do Webmail:
Poczta
- Jeśli żadna z w/w metod nie zadziała - zaloguj się przez cPanel lub zwróć się do lokalnego administratora, który ma dostęp do cPanel, aby ustawił nowe hasło na Twojej skrzynce pocztowej.
- Jeśli nie masz dostępu do cPanel - to wyślij prośbę do naszego biura o zmianę hasła: mailem lub poprzez formularz kontaktowy dostępny na stronie w dziale kontakt. Po potwierdzeniu autentyczności zlecenia (rozmowa telefoniczna z numerem podanym przy aktywacji usługi) - dokonamy zmiany hasła i odeślemy nowe hasło mailem.