Jak odzyskać hasło do cPanel?

Tags #cPanelPasswordReset

Odpowiedź

Wybierz odpowiedni wariant:

  1. Użyj hasła, które zostało zapamiętane w przeglądarce internetowej Twojego komputera i zaloguj się do cPanel: cPanel
    jeśli logowanie się powiedzie - odczytaj z przeglądarki stare hasło, a następnie dokonaj zmiany dotychczasowego hasła wybierając opcję [Hasło i zabezpieczenia].

  2. Jeśli żadne hasło nie zostało zapamiętane w przeglądarce - postaraj się przypomnieć sobie hasło i sprawdź je logując się do cPanel.

  3. Jeśli żadna z w/w metod nie zadziała i nadal nie możesz się zalogować do cPanel - to użyj linku "Password Reset", aby rozpocząć procedurę resetowania hasła.

    Po wprowadzeniu loginu (nazwy konta głównego - inaczej: konta uniksowego) - i jego zatwierdzeniu - na kontaktowy adres email podany podczas aktywacji usług hostingowych - zostanie przesłany automatycznie mail o temacie "Account Password Reset", zawierający kod potwierdzający "Confirmation Code".

    Kod ten należy wprowadzić na stronie, i postępować zgodnie z dalszymi instrukcjami.

    Jeśli nie otrzymałeś maila "Account Password Reset" - oznacza to, że wprowadziłeś niepoprawną nazwę konta głównego lub kontaktowy adres email podany podczas aktywacji usług hostingowych nie jest Twoim adresem.

  1. Jeśli nie masz dostępu do cPanel - to wyślij prośbę do naszego biura o zmianę hasła: mailem lub poprzez formularz kontaktowy dostępny na stronie w dziale kontakt, podając w treści nazwę loginu (konta uniksowego) lub nazwę domeny. Po potwierdzeniu autentyczności zlecenia (rozmowa telefoniczna z numerem podanym przy aktywacji usługi) - dokonamy zmiany hasła i odeślemy nowe hasło mailem.

Certyfikaty SSL

Oferujemy usługi rejestracji on-line, a także wznawiania certyfikatów bezpieczeństwa SSL.Więcej

Whois

Przeglądarka danych domen. Bez CAPTCHA.
Uzyskaj informacje dot. właściciela domeny, danych teleadresowych, rejestranta domeny.Więcej

Udostępnij