Dlaczego program pocztowy wielokrotnie pyta o hasło?

Przy próbie wysyłania lub odbioru maili w programie pocztowym Outlook nieustannie pojawia się pytanie o login i hasło do mojej skrzynki pocztowej. Jestem pewny, że podaje dobre dane, ale wielokrotnie pojawia się komunikat 'błednie podane hasło lub nazwa użytkownika".


Odpowiedź

Dostęp do serwera pocztowego zabezpieczany jest przez mechanizm cphulk (Brute Force Protection).

Cphulk monitoruje i rejestruje nieudane logowania. Jeśli 100 razy dane konto pocztowe zostanie sprawdzone ze złym loginem lub hasłem, lub z konkretnego adresu IP - 250 razy nastąpi sprawdzenie konta ze złym loginem lub hasłem - to serwer pocztowy zablokuje możliwość logowania na 5 minut - odpowiednio: użytkownikowi lub użytkownikom logującym się z konkretnego adresu IP.

Podczas trwania w/w blokady - nawet jeśli program pocztowy podawać będzie dobre dane do logowania (użytkownik lub haslo), to logowanie się nie powiedzie. Zabezpiecza to serwer  przed dostępem z użyciem generatorów haseł.

FAQ 

  Jak skonfigurować Outlook?   Jak skonfigurować The Bat! ?   Jak skonfigurować smartfona?   Jak wysłać lub odebrać maila z przeglądarki?   Nie mogę sprawdzić poczty w przeglądarce   Jak przekierować pocztę na maila kolegi?   Co oznacza "Mail delivery failed (...)"?   Co to za błąd Outlooka 0x800CCC90?   Co to za błąd Outlooka 0x800CCC0E?   Jak mogę odzyskać hasło do konta email?   Czy moje konto email mogło nie mieć hasła?   Jakie są limity dla załączników?   Jakie jest ograniczenie liczby adresatów maila?   Jakie jest ograniczenie liczby wysyłanych maili?   Jak zablokować SPAM i niechciane maile?   Jakie zabezpieczenia chronią moją pocztę przed spamem i wirusami?   Dlaczego dostaję pustego maila zwrotnego?   Dlaczego dostaję maile z dopiskiem {Spam?} w temacie?   Dlaczego dostałem kilkadziesiąt maili - komunikatów o nieodebranej poczcie?   Wygasła mi domena. Jak odebrać pilną pocztę?   Jak obejść blokowanie wysyłki email przez antyspamowy system RBL?   Czy jest możliwe, abym otrzymywał kopie odbieranych i wysyłanych maili?   Dlaczego nie mogę wysłać maila?   Jak zdiagnozować problemy z działaniem poczty?   Jak odczytywać informacje zapisane w logu serwera pocztowego?   Jak pozbyć się podwójnych maili w Outlooku?   Jaką powinien mieć postać adres email akceptowany przez serwer pocztowy?   Jak długo są przechowywane na serwerze pocztowym wiadomości wysłane?   Dlaczego odebrane maile są zdublowane?   Dlaczego niektóre wiadomości są odznaczone jako już otwierane?   Jak otworzyć załącznik winmail.dat ?   Dlaczego program pocztowy wielokrotnie pyta o hasło?   Jak odbierać i/lub wysyłać emaile przez gmail?

Przekazanie obslugi hostingu przez HARDS.PL do Smarthost.pl

Uprzejmie zawiadamiamy, iż z dniem 15.07.2022 firma HARDS.PL zaprzestaje świadczyć usługi hostingowe oraz usługi wznawiania domen internetowych. Dla zapewnienia ciągłości usług - obowiązki obsługi technicznej, billingu i wsparcia technicznego przejmuje ciesząca się uznaniem i rekomendowana przez nas firma hostingowa Smarthost Sp. z o.o.Więcej

Whois

Przeglądarka danych domen. Bez CAPTCHA.
Uzyskaj informacje dot. właściciela domeny, danych teleadresowych, rejestranta domeny.Więcej

Aplikacje

Projektujemy i implementujemy webowe aplikacje, wykorzystujące przeglądarkę internetową jako środowisko pracy swoich interfejsów.Więcej

Udostępnij